ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 ساعات کاری ادارات مشهد از شنبه ۹ مهرماه تغییر کرد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۷۴۹۹
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
 ساعات کاری ادارات مشهد از شنبه ۹ مهرماه تغییر کرد + جزئیات
استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهرماه تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ترافیک استان افزود: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶.۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه ۷ صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت ۷.۳۰ دقیقه مشغول فعالیت خواهند بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه‌ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برخی از خانواده‌ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، قصد رساندن فرزندان خود به مدارس را دارند و این موضوع خود باعث افزایش ترافیک و در نهایت آلودگی بیشتر هوا خواهد بود و بر همین اساس آغاز فعالیت در ساعت‌های مختلف می‌تواند بار ترافیکی را کاهش دهد.

او با اشاره به اینکه زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ میدهد و بر همین اساس تجربه ما متفاوت از سایر نقاط کشور خواهد بود، گفت: با این تغییر ساعت کاری امیدواریم شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد باشیم.

نظری افزود: در این مدت باید تجربه به دست آمده به دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت و آمد بدون دغدغه در سطح کلانشهر مشهد باشیم.

همچنین در این جلسه "مهدی حسینی" به عنوان سرپرست مدیریت حمل و نقل استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->